MIM Solutions

logo_mim

Spółka MIM Solutions sp. z o. o. została utworzona w 2015 r. przez pracowników Instytutu Informatyki Uniwersytetu Warszawskiego: dra hab. Piotra Sankowskiego oraz Piotra Wygockiego Spółka powstała, aby wprowadzać najnowsze, innowacyjne rozwiązania w gospodarce i łączyć środowisko akademickie z biznesem.

 

W dzisiejszym świecie coraz więcej podmiotów gromadzi ogromne ilości danych. Portale internetowe, sklepy on­line serwisy randkowe czy telewizje internetowe mają dostęp do ogromnej wiedzy o preferencjach swoich użytkowników. Jest niezwykle istotne, aby proponować użytkownikowi produkty, które są do niego bardzo dobrze dopasowane. Spółka oferuje rozwiązania z zakresu badania cech użytkownika internetowego na podstawie zebranych danych. Analizujemy różne czynniki: historie transakcji, historie przeglądanych produktów, przeglądane kategorie, zakresy cenowe, czas przeglądania danej oferty, dane rejestracyjne i wiele innych. Na podstawie tych informacji jesteśmy w stanie zrozumieć każdego użytkownika z osobna i dobrać rozwiązanie w sposób automatyczny dokładnie pod niego. Jesteśmy w stanie przewidzieć jaki będzie następny krok użytkownika bądź jak zareaguje na dany produkt.


Oferta spółki to 3 grupy produktów:

  1. Systemy personalizacji rekomendacji ­ systemy wspierające wybór optymalnych produktów, którymi użytkownik będzie najbardziej zainteresowany.
  2. Systemy predykcji ­ systemy przewidujące zachowania użytkownika. W szczególności ocenę szansy, że użytkownik będzie chciał kupić dany produkt.
  3. Optymalizacja procesów produkcyjnych.

 

Odbiorcy

Typowymi odbiorcami usług personalizacyjnych są firmy e­commerce. Jednakże oferta jest skierowana do wszystkich firm chcących zamienić duże dane w duże zyski. Najnowsze rozwiązania z zakresu optymalizacji procesów produkcyjnych są skierowane głównie do firm specjalizujących się w hurtowym cięciu materiałów np. szkła lub papieru.

Nasze produkty to innowacja na skalę światową. Stale porównujemy się z największymi konkurencyjnymi systemami (Amazon, Google) i wyniki naszych systemów znacząco przewyższają ww. konkurencyjne rozwiązania.

„Jesteśmy ludźmi niezwykle lubiącymi niestandardowe i trudne zadania. Byliśmy zachwyceni kiedy udało nam się porozumieć z firmą RTB House S.A., która jest dużym europejskim graczem na rynku reklamy internetowej.Po trzech miesiącach ciężkiej pracy udało nam się zwiększyć efektywność algorytmów predykcyjnych o ponad 14 % co bezpośrednio przełożyło sięna wzrost zysków naszego klienta i jego pozycji na rynku”.

Piotr Wygocki członek zarządu MIM Solutions.